Зміст методичної роботи в закладі дошкільної освіти на 2023-2024 н.р. було визначено річним планом роботи, головною методичною метою якого було: «Виховання у дітей дошкільного віку гуманістичних ціннісних орієнтацій в умовах переоцінки системи цінностей і способу життя людей та формування різнобічно розвиненої, духовно багатої та патріотично налаштованої особистості, починаючи з раннього дитинства через реалізацію нової редакції Базового компонента дошкільної освіти, програми «Українське дошкілля» (нова редакція) та парціальних програм.
Програмне
та психолого-методичне забезпечення педагогічного процесу відповідає меті
і пріоритетним завданням
діяльності закладу:
1. Удосконалювати роботу щодо формування
комунікативно-мовленнєвої компетентності дитини шляхом створення розвивального
середовища.
2. Продовжити роботу з
народознавства, акцентувати увагу на патріотичне виховання у контексті розвитку
духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку.
3. Формувати основи здорового способу життя
дошкільників шляхом використання нових активних форм і методів роботи.
Методична та науково-теоретична робота базується на досягненнях науки, перспективного педагогічного
досвіду кращих педагогів і спрямована на
підвищення компетентності та професійної майстерності кожного педагога.
Враховуючи
те, що педагогічний колектив поглиблено працює над впровадженням Базового компоненту , оптимізацією роботи з
мовленнєвого розвитку, національної свідомості, виховання почуття патріотизму
через громадянське та моральне виховання , забезпечення реалізації комплексного
підходу до гармонійного формування всіх складових здоров’я дитини, для
цього в дошкільному закладі проводяться педагогічні години, засідання творчої
групи, педради, теоретичні семінари, тренінги, майстер-класи.
КОМПЛЕКСНА
ПРОГРАМА
Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (авт. кол. Білан О.І., Возна Л.М., Максименко О.Л.)
ПАРЦІАЛЬНІ
ПРОГРАМИ:
- програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного
віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати»;
- програма
художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість
творчості»;
- програма з організації театралізованої діяльності
в дошкільному закладі «Грай лик»;
- програма національно-патріотичного виховання
дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина»;
- навчальна програма «Духовно-моральне
виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях».
ІННОВАЦІЙНІ
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ:
· структурно-функціональна модель роботи
колективу із втілення ідей С.Русової;
·
програма «Виховувати любов’ю» за
спадщиною В.О. Сухомлинського ;
· дихальна гімнастика Бутейко – система
оздоровлення організму , спрямована на обмеження глибокого дихання ;
·
застосування коректурних таблиць у роботі з
дошкільниками, Н.Гавриш ;
·
використання елементів методик
Кюїзенера.
ПЕДАГОГІЧНІ
РАДИ:
1.
Зміст діяльності і завдання педагогічного
колективу (педагогічний консиліум)
2. Про фізичний розвиток та
зміцнення здоров’я вихованців
(педрада-круглий
стіл)
3.
Про шляхи вдосконалення
національно-патріотичного виховання дошкільників в контексті «Концепції
національно-патріотичного виховання дітей і молоді»
(педрада-консиліум)
4.
«Про результативність
освітньої роботи з дошкільниками»
СЕМІНАРИ:
1.
«Ефективність
використання здоров'язбережувальних технологій в умовах дошкільного закладу»
2.
Захист прав дитини дошкільника (практичного
психолога)
3.
Гендерне і статеве виховання дошкільників
СЕМІНАРИ – ПРАКТИКУМИ:
1.
«Музейна педагогіка»
2.«Комунікативно-мовленнєвий розвиток
дошкільників»
ШКОЛА МОЛОДОГО ВИХОВАТЕЛЯ
ТВОРЧА ГРУПА
Тема: «Патріотичне виховання у контексті розвитку
духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку»
РОЗКЛАД ОРГАНІЗОВАНОЇ
НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ГРУПАХ
ЗДО «СОНЕЧКО»
|
Група раннього віку
|
Молодша група
|
Середня група
|
Старша група
|
Пн |
1. Фізкультура
|
1. Фізкультура (друга пол. дня)
|
1. Природа/природа космос
|
1. Худ.література
|
Вт |
1.Музика
|
1. Музика
|
1. Мовленевий розвиток
|
1. Довкілля/озн. з соціумом
|
Ср
|
1. Фізкультура
|
1. Мовленевий розвиток
|
1. Музика
|
1. Математика/конструювання
|
Чт |
1. Музика
|
1. Природа./Худ.літ
|
1. Фізкультура
|
1. Музика
|
Пн
|
1. Природа/худ.літ./
|
1.Музика
|
1 Худ літ
|
1. Мовленнєвий розвиток
|
|
Старша група «Перлинки»
|
|
Графік гурткової роботи |
|
Пн |
1. Природа
|
|
1545 – 1610– «Дзвінкі
голосочки» Кутриш Г.І
|
|
Вт |
1.Мовленнєвий розвиток
|
|
|
|
Ср |
1. Логіко-математичний розвиток
|
.
|
|
|
Чт |
1. Грамота
|
|
1600 – 1630 - « Краплинки добра» Огороднік Л.М.
|
|
Пн |
1. Довкілляґ/Ознайомлення з
соціумом
|
|
1600 – 1630 -«Маленькі дослідники в природі» Мазур О.А. |
Немає коментарів:
Дописати коментар