Організація освітнього процесу у ЗДО

         

 Зміст методичної роботи в закладі дошкільної освіти на 2023-2024 н.р. було визначено річним планом роботи, головною методичною метою якого було: «Виховання у дітей дошкільного віку гуманістичних ціннісних орієнтацій в умовах переоцінки системи цінностей і способу життя людей та формування різнобічно розвиненої, духовно багатої та патріотично налаштованої особистості, починаючи з раннього дитинства через реалізацію нової редакції Базового компонента  дошкільної освіти, програми «Українське дошкілля» (нова редакція) та парціальних програм.
    Програмне та психолого-методичне забезпечення педагогічного процесу відповідає  меті і пріоритетним завданням діяльності  закладу:

1. Удосконалювати роботу щодо формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дитини шляхом створення розвивального середовища.

2. Продовжити роботу з народознавства, акцентувати увагу на патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку.

3. Формувати основи здорового способу життя дошкільників шляхом використання нових активних форм і методів роботи.

 Методична та науково-теоретична робота базується на досягненнях науки, перспективного педагогічного досвіду кращих педагогів і  спрямована на підвищення компетентності та професійної майстерності кожного педагога.
Враховуючи те, що педагогічний колектив поглиблено працює над  впровадженням Базового компоненту , оптимізацією роботи з мовленнєвого розвитку, національної свідомості, виховання почуття патріотизму через громадянське та моральне виховання , забезпечення реалізації комплексного підходу до гармонійного формування всіх складових здоров’я дитини, для цього в дошкільному закладі проводяться педагогічні години, засідання творчої групи, педради, теоретичні семінари, тренінги, майстер-класи.

КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА

          Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»  (авт. кол. Білан О.І., Возна Л.М., Максименко О.Л.)


ПАРЦІАЛЬНІ ПРОГРАМИ:
  • програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати»;
  •   програма художньо-естетичного розвитку  дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості»;
  • програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному закладі «Грай лик»;
  • програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина»;
  • навчальна програма «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях».
ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ:

·  структурно-функціональна модель роботи колективу із втілення ідей С.Русової;
·         програма «Виховувати любов’ю» за спадщиною        В.О. Сухомлинського;
·  дихальна гімнастика Бутейко – система оздоровлення організму , спрямована на обмеження глибокого дихання;
·         застосування коректурних таблиць у роботі з дошкільниками, Н.Гавриш;
·         використання елементів методик  Кюїзенера.

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ:

1.       Зміст діяльності і завдання педагогічного колективу   (педагогічний консиліум)
2.      Про фізичний розвиток та зміцнення здоров’я вихованців
(педрада-круглий стіл)

3.      Про шляхи вдосконалення національно-патріотичного виховання дошкільників в контексті «Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді»
           (педрада-консиліум)
4.      «Про результативність освітньої роботи з дошкільниками»

СЕМІНАРИ:
1.              «Ефективність використання здоров'язбережувальних технологій в умовах дошкільного закладу»
2.   Захист прав дитини дошкільника (практичного психолога)
3.   Гендерне і статеве виховання дошкільників

СЕМІНАРИ – ПРАКТИКУМИ:
1.    «Музейна педагогіка»
2.«Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників»

ШКОЛА МОЛОДОГО ВИХОВАТЕЛЯ

ТВОРЧА ГРУПА

Тема: «Патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку»





РОЗКЛАД ОРГАНІЗОВАНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ГРУПАХ
ЗДО «СОНЕЧКО» 

 

Група раннього віку
 « Промінчики»
 Осяк М.Д.

 Молодша  група
 « Ромашка»
Ярова Н.В.

Середня  група
« Здоровята»
Кіт І.А.

 Старша  група
«Капітошка»
Огороднік Л.М.

Пн

1. Фізкультура
2. Малювання

1.  Фізкультура (друга пол. дня)
2. Ознайомл. з навколиш/озн. з соціумом
 

1. Природа/природа космос
2.Фізкультура
 

1. Худ.література
2.-
3.Фізкультура
 

Вт

1.Музика
2. . Сенсорний розвиток/
конструювання 

1.   Музика
2. Логіко-математичний розвиток / конструювання
 

1. Мовленевий розвиток
2. Малювання
 

1. Довкілля/озн. з соціумом
2.Музика
3.Грамота
 

Ср
 
 

1. Фізкультура
2 Мовленнєвий розвиток

1. Мовленевий розвиток
2.Фізкультура

1. Музика
2. Логіко-математичний розвиток / конструювання

1. Математика/конструювання
2. Малювання
3. Фізкультура
 

Чт

1.  Музика
2. Ліплення/ аплікація

1. Природа./Худ.літ
2. Ліплення/ аплікація

1. Фізкультура
 2 .Довкілля/ озн. з навколишнім
 

1. Музика
2. Природа/природа космос

Пн
 

1. Природа/худ.літ./
довкілля/ озн. з соціумом
 
 
 

1.Музика
2.Малювання

1 Худ літ
2. Музика
3 Ліплення/ аплікація.

1. Мовленнєвий розвиток
2. Ліплення/ аплікація

 

Старша  група «Перлинки»
Мазур О.А.

 
 

Графік гурткової роботи

Пн

1. Природа
2. Худ. Літ.
 

 
 

 1545 – 1610– «Дзвінкі голосочки» Кутриш Г.І
 

Вт

1.Мовленнєвий розвиток
2.Фізкультура
3.Малювання

 

 
1600 – 1630   - «Чарівний світ емоцій» Бас О.М.      

Ср

1. Логіко-математичний розвиток  
2.Музика

.
 

 
1600 – 1630   - «Сильні, сміливі, спритні» Ящишена І.Д.     
 

Чт

1. Грамота
2.Фізкультура
 

 

1600 – 1630   - « Краплинки добра» Огороднік Л.М.
 

Пн

1. Довкілляґ/Ознайомлення з соціумом
2. Музика
3 Ліплення/аплікація
 

 
 

1600 – 1630   -«Маленькі дослідники в природі» Мазур О.А.


Немає коментарів:

Дописати коментар