Про нас


Повна назва
Городоцький заклад дошкільної освіти  (ясла-садок) Гордоцької міської ради Хмельницького району Хмельницької області
Скорочена
ЗДО (ясла-садок) "Сонечко"
Тип ЗДО
Ясла-садок загального розвитку
Форма власності
Комунальна
Тип місцевості
Місто
Поштова адреса
вул. А.Бухти, 2 м.Городок Хмельницька обл.  32002
Директор ЗДО
Ноцик Інна Михайлівна, освіта вища, стаж роботи 34 роки
Мова навчання
Українська
Кількість персоналу
32
Кількість дітей
110
Кількість груп
5
Режим роботи
7.30 –18.00
Телефони
-
Е - mail
sone4ko.detsad@ukr.net
Сайт
-
Нормативна наповнюваність
107
Історія закладу
Засновником закладу був Городоцький цукровий  завод. Дошкільний заклад розпочав свою діяльність в січні 1981 року. В 2001 році дошкільний навчальний заклад Городоцького цукрового заводу переведений у відомство Гороцької міської ради Хмельницької області. 12.09.2022р.  заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко" був реорганізований у дошкільний підрозділ Опорного закладу Городоцький ліцей №2.  Рішенням 31 чергової сесії 8-го скликання Городоцької міської ради від 13.12.2023 року було утворено Городоцький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко" Городоцької міської ради Хмельницького району Хмельницької області. 
Протягом усіх років заклад працює стабільно, покращує свою матеріально-технічну базу, удосконалює навчально-виховну роботу з дітьми.
Основні досягнення
Педагогічний колектив нараховує 16 педагогів. Із них 10 мають – вищу освіту, 6 – неповну вищу. Вищу кваліфікаційну категорію мають: - 4 чол.,   І кваліфікаційну категорію – 2 чол., ІІ кваліфікаційну категорію – 1 чол., спеціаліст – 9,  звання „вихователь – методист” – 2 чол., 2 педагоги продовжують навчання .         В дошкільному закладі працює практичний психолог, інструктор з фізичної культури. Дошкільний навчальний заклад працює над вирішенням завдань по формуванню у дітей національної свідомості, вихованню почуття патріотизму через громадянське  та моральне виховання , впроваджуючи в навчально-виховний процес педагогічні ідеї Софії Русової; впроваджує педагогічні інноваційні технології в процес виховання та навчання дітей:

 ідеї гуманістичного виховання  за спадщиною  В.Сухомлинського (Ярова Н.В.)
- втілення системи Карла Орфа в музичну діяльність дітей   (Кльоц М.В.);
З дітьми проводяться всі види фізкультурно-оздоровчі роботи: гімнастика (ранкове пробудження), щоденні заняття з фізичної культури, спортивні розваги та свята, дні і тижні здоров’я,  точковий самомасаж, пальчикова гімнастика, психогімнастика, аромотерапія ,  ходьба по сольовим доріжкам та „доріжкам здоров’я.
Щороку працівники закладу приймають участь у районній педагогічній виставці-ярмарку.
На базі закладу проводяться районні методичні об’єднання, семінари, наради для вихователів та працівників інших категорій.


Структура та органи управління
закладу освіти



Ноцик Інна Михайлівна
директор  
Городоцького закладу дошкільної освіти (ясел-садка)  "Сонечко" 
Освіта: вища,  спеціаліст вищої категорії,  
педагогічний стаж – 34 роки, 





Боднарчук     Валентина      Михайлівна
вихователь-методист

Освіта –  вища, спеціаліст вищої категорії,
                         звання “старший вихователь” ,
                  нагрудний знак «Відмінник освіти України» ,

                         педагогічний стаж – 44 роки.

Кадровий склад закладу освіти

   Заклад дошкільної освіти укомплектованого кадрами у кількості 32 особи. З них  : педагогів - 16 , обслуговуючого персоналу -16 осіб.
   А саме :
-         Директор -1
-         Вихователь – методист – 1
-     Практичний психолог - 1
-         Музичний керівник -2
-         Інструктор з фізкультури -1
-         Вихователь -7
-    Асистент вихователя - 4
-         Заступник завідувача по господарству -1
-         Комірник – 1
-         Шеф кухар -1
-         Кухар – 1
-         Підсобний харчоблоку – 1
-         Помічник вихователя - 6
-         Машиніст з прання білизни  – 1
-         Двірник -1
-         Прибиральник -1
-         Робітник -1
-         Сторож – 1
-         Медсестра - 1
-         Слюсар-електромонтер - 1
   Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти

  Базовий компонент дошкільної освіти


             Комплексна  програма

Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (авт. кол. Білан О.І., Возна Л.М., Максименко О.Л.)

             Парціальні  програми

  •  Програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати»;
  •  програма художньо-естетичного розвитку  дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості»;
  • програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному закладі «Грайлик»;
  • програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина»;
  • навчальна програма «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях».
     
Ліцензований  обсяг та фактична кількість осіб,
які навчаються у закладі освіти 

від 2 до 3 років – 25 дитини
від 3 до 4 років - 33 дітей
від 4 до 5 років – 36 дитини
від 5 до 6 років – 36 дітей
від 6 до 7 років – 8 дітей
З них:
- група раннього віку
 -
1 молодша група
-
1  середня група (інклюзивна)
-
2 старших групи (інклюзивні)

Мова освітнього процесу
Освітній процес здійснюється державною українською мовою.
Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
Заклад дошкільної освіти  має необхідні умови для вирішення загальноосвітніх , фізкультурно-оздоровчих  заходів, розвитку творчих та інтелектуальних здібностей дітей.
 Результати моніторингу якості освіти
Річний звіт про діяльність закладу освіти



Організація харчування дітей
Раціональний режим харчування, збалансованість раціону є основними умовами для підвищення опору дитячого організму до захворювань, для нормального росту і розвитку дітей, які виховуються в дошкільному закладі.
Режим харчування дітей в дошкільному навчальному закладі  відповідає режиму роботи закладу та вікових груп і затверджений завідувачем. Графік видачі їжі затверджується завідувачем закладу.
Харчоблок дошкільного навчального закладу включає: цехи (гарячий, овочевий, м'ясо-рибний), комору сухих продуктів, мийку кухонного посуду та холодильну камеру, окремі приміщення зберігання продуктів (овочів, фруктів, хліба і т.д.). Устаткування харчоблоку: кухня (цех для приготування їжі); холодильна камера; холодильник з термометром для контролю температурного режиму); шафа жарова; технологічне обладнання: дві плити, каструлі для приготування страв, відповідно марковані щодо їх призначення, електричний привод з функцією м’ясорубки; столи для обробки продуктів харчування (покриття поверхонь з нержавіючою сталлю) і промарковані – окремо для сирої і готової продукції; шафи та стелажі.
Харчоблок забезпечений достатньою кількістю кухонного посуду, інвентарю, санітарним і спеціальним одягом (халати, фартухи, хустки, ковпаки тощо) все промарковане, використовується лише за призначенням та замінюються при забрудненні.
Згідно норм на харчоблоці знаходяться всі необхідні миючі, дезінфікуючі засоби та методичні рекомендації по їх застосуванню, розроблені на основі «Регламенту із застосування дезінфікуючих засобів», Санітарно-гігієнічний стан харчоблоку та допоміжних приміщень відповідає вимогам «Санітарних правил» та охорони праці.
Основними принципами організації харчування в дошкільному закладі було: енергетична цінність раціонів відповідає енерговитратам дітей, збалансованість та максимальна різноманітність раціону, технологічна та кулінарна обробка продуктів і страв, що забезпечує їх смакові якості та зберігає вихідну харчову цінність, забезпечення санітарно-гігієнічних норм (дотримання всіх санітарних вимог до стану харчоблоку, продуктів харчування, їх транспортування, зберігання, приготування та роздачі страв).
     В ДНЗ ведеться систематична і планомірна робота, зокрема: організовано безпечне і якісне харчування дітей (замовлення і прийняття безпечних і якісних продуктів харчування, продовольчої сировини у необхідній кількості, додержання умов і термінів їх зберігання, технології приготування страв, правил особистої гігієни працівників харчоблоку); харчування здійснюється згідно з двотижневим меню; щодня на кожний наступний день відповідно до наявності продуктів харчування та з урахуванням примірного двотижневого меню, картотеки страв складаємо меню-розклад окремо для двох вікових груп – дітей віком до 3 років та дітей віком від 3 до 6 років відповідно до затверджених норм харчування; кожного дня за 30 хв. до роздачі їжі медичний працівник оцінює якість її приготування, в його присутності кухар відбирає добові проби в чистий посуд з кришкою в об’ємі порції для дітей молодшої групи. Проби зберігаються протягом доби в холодильнику до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня і є показником якості роботи кухарів.
В ДНЗ здійснюється щоденний контроль за організацією харчуванням дітей сестрою медичною та завідувачем ДНЗ. Результати фіксуються у відповідних журналах контролю за організацією харчування згідно чинного законодавства. На основі результатів контролю проводиться індивідуальна робота з певною категорією працівників. Кожного дня, сестрою медичною старшою ведеться огляд працівників харчоблоку на гнійничкові захворювання, який фіксується в журналі здоров’я працівників харчоблоку. Систематично контролюється проходження працівниками харчоблоку медичних оглядів, відповідно до чинного законодавства. Планово проводиться контроль за санітарно-гігієнічним станом харчоблоку, технологією приготування їжі, умовами її зберігання і дотриманням термінів реалізації, виконанням норм харчування . Об’єм та частота завозу продуктів харчування та продовольчої сировини регулюються в залежності від терміну їх реалізації та кількості дітей і завозяться в заклад на протязі дня. Бракеражною комісією дошкільного навчального закладу здійснюється постійний контроль за постачанням продуктів харчування. Продукти харчування надходять до навчального закладу разом із супровідними документами, які свідчать про їх безпечність, якість, ґатунок, категорію і дату виготовлення. Термін реалізації визначається підприємством, постачальником, тому продукти харчування з обмеженим терміном реалізації (молоко, кисломолочні продукти, м'ясо, риба, тощо) реєструється в журналі «Журнал бракеражу сирих продуктів», де обов’язково фіксуються дати та час останнього терміну реалізації.
Комірник та сестра медична старша ведуть суворий облік продуктів харчування, який фіксується у «Книзі складського обліку», де вказується дата їх надходження, постачальник тощо. Комірник дотримується термінів реалізації продуктів, планує своєчасне забезпечення основними продуктами харчування на два дні, здійснює їх видачу на харчоблок згідно меню.
Безпека і якість продуктів харчування та продовольчої сировини залежить від умов їх зберігання, у тому числі від температури, вологості. Комора на харчоблоці, де зберігаються продукти харчування, мають достатню вентиляцію, суха. Стан овочів при зберіганні контролюється 1-2 рази на тиждень.
Для контролю за виконанням затвердженого набору продуктів сестра медична старша веде «Журнал обліку виконання норм харчування». На підставі даних цього журналу кожні 10 днів проводиться аналіз якості харчування, а при необхідності – його корекція. При невиконанні норм харчування з метою подальшої корекції харчування проводиться розрахунок основних інгредієнтів їжі у раціонах харчування дітей відповідно до таблиць хімічного складу та енергетичної цінності деяких продуктів харчування.
Сестра медична старша ЗДО контролює виконання меню і якість страв, проводить санітарно-просвітницьку роботу серед персоналу та батьків з питань раціонального харчування, особливо в оздоровчий період, дає оцінку ефективності харчування, проводить заняття з персоналом з питань гігієни харчування, профілактики харчових отруєнь і групових гострих кишкових інфекцій.
Кухар закладу відповідає за високоякісне і своєчасне приготування їжі та дотримання технологічних вимог: кулінарна обробка продуктів повинна максимально зберігати харчову цінність, сприяти засвоєнню їжі, надавати їй приємного зовнішнього вигляду, смаку і запаху. Мікробне забруднення продуктів, що виникає при їх первинній обробці, ліквідується наступною термічною обробкою.
Особлива увага в технології приготування приділяється приготуванню їжі для дітей раннього віку (тушкування та додаткова обробка страв). Висока температура сприяє знищенню мікроорганізмів та забезпеченню бактеріологічної безпеки готових страв. Включення до асортименту нових продуктів та страв проводиться тільки за умови отримання позитивного висновку МОЗ України.
Завідувач, сестра медична, вихователі груп дошкільного закладу проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу серед батьківської громадськості щодо організації харчування у сім’ї. Домашнє харчування має доповнювати раціон дитячого садка. Питання раціонального харчування дітей включається у тематику батьківських зборів, консультацій для батьків, розглядається на загальних зборах колективу, виробничих нарадах, висвітлюється в інформаційних куточках . Для отримання інформації батьками про харчування дітей в закладі, в інформаційних куточках груп та харчоблоку щодня розміщується меню.
Затверджені натуральні норми харчування виконуються в середньому на 86%.
Аналіз реалізації виконання норм основних продуктів є підставою стверджувати наступне:
-  заявки постачальникам подавались вчасно;
-  меню писалось згідно з картотекою блюд та перспективним двотижневим меню;
-  всі продукти доставлялись від постачальників з відповідними документами (ветеринарні довідки, сертифікат якості продуктів);
-  проводилась заміна відповідно до таблиці заміни продуктів.
          Облік виконання грошових норм продуктів харчування протягом року вівся по накопичувальній  відомості кожного місяця. 



Інформаційні та комунікативні технології в системі роботи ДНЗ
          Протягом року в ДНЗ проводилась систематична та цілеспрямована робота щодо забезпечення інформатизації освіти.
На сьогодні в закладі наявні: 1 персональний комп’ютер, 1 принтер. В ДНЗ також наявна та успішно функціонує локальна мережа 3-х служб: управлінської, методичної, психологічної.
         Впровадження ІКТ в освітній простір ДНЗ впродовж року здійснювалось комплексно через різні сфери його життєдіяльності. Протягом навчального року активно використовувались ІКТ в управлінській діяльності ДНЗ:
·        ведення ділової документації;
·        використання електронної пошти,;
·        використання Інтернет;
·        функціонування блогу закладу.
          Ефективно використовувались ІКТ в методичній роботі:
·        проведення моніторингових процедур з різних аспектів освітньої діяльності;
·        атестація педкадрів;
·        робота педагогів із самоосвіти через опрацювання інтернет-ресурсів з  
          питань дошкільної освіти.
       Упродовж року активно використовувались ІКТ  в навчально-виховному процесі: у діяльності психологічної служби ДНЗ під час проведення психодіагностичної, просвітницької, корекційно-відновлювальної, розвивальної та організаційно-методичної роботи.
Використання ІКТ в системі освіти ДНЗ дало змогу:
·      підвищити ефективність освітнього процесу (заощадив час на розробку дидактичних матеріалів, стало презентабельнішим їх оформлення);
·     підвищити рівень роботи методичної служби ДНЗ завдяки активному використанню мультимедійного супроводу під час проведення різних форм методичної роботи;
·     підвищити рівень роботи психологічної служби ДНЗ через широке використання моніторингових процедур з різних аспектів її діяльності та використання мультимедійного супроводу у просвітницькій роботі з батьками щодо збереження та зміцнення психічного здоров’я дітей;
·     удосконалити просвітницьку роботу з батьками через розміщення на блозі ДНЗ інформаційно-практичних матеріалів з різних питань життєдіяльності дітей, проведення інтернет-консультацій тощо.
Однак, недоліками в роботі ДНЗ з питань інформатизації є:
·     низька ІКТ-компетентність деяких педагогів;
·     недостатня оснащеність ДНЗ комп’ютерною технікою;
·     несистематично поповнюються розділи та поновлюється інформація на офіційному блозі ДНЗ.
       Виходячи з вищеназваних недоліків, визначені такі завдання ДНЗ щодо удосконалення роботи з питань інформатизації:
·     подальше розроблення системи організації консультативної методичної підтримки щодо підвищення ІКТ-компетентності педагогів;
·     організація проведення майстер-класів для педагогів ДНЗ з метою пропаганди успішного досвід упровадження ІКТ-технологій в освітній процес;
·     розширення використання ІКТ в роботі з дітьми всіх викових груп;
·     подальше розроблення і апробація технологій мультимедійного супроводу освітнього процесу;
·     розширення парку комп’ютерної та оргтехніки в ДНЗ;
·     оновлення і поповнення банку комп’ютерних навчальних програм, дидактичних і методичних матеріалів з використанням ІКТ-технологій у роботі ДНЗ;
·     активізація батьків, педагогів та інших фахівців ДНЗ для створення єдиного інформаційного середовища;
·     систематично поповнювати розділи та поновлювати інформацію на офіційному блозі ДНЗ.

Соціально-економічний розвиток ДНЗ.
Важливим аспектом функціонування дошкільного закладу є стан приміщення, території, групових кімнат. Територія закладу і розташовані на ній приміщення відповідають санітарним нормам.
 Дошкільний заклад розрахований на 8 груп, функціонувало 7 груп протягом року. Усі приміщення ДНЗ відповідають не лише санітарно-гігієнічним нормам, але й сучасним вимогам до їх естетизації. У ДНЗ є спортивна, музична зали.
Територія закладу має огорожу по всьому. Кожна група має окремий майданчик із зеленими насадженнями. На території розміщено фізкультурний майданчик, функціонують земельні ділянки, квітники. Озеленення постійно оновлювалось на протязі всього року – проводилось вирубання старих дерев і висадження нових.
Для групових майданчиків завезено пісок, виконано ряд ремонтних робіт по благоустрою приміщень закладу, пофарбовано огорожу та ігрові і малі спортивні форми. Методичний кабінет поповнено методичною та дитячою літературою, проведена підписка на періодичну пресу.
Згідно з правилами підготовки теплових господарств до опалювального періоду, наказу Міністерства палива та енергетики України «Про підготовку теплових систем та електромереж закладів освіти», з метою якісної підготовки теплових систем та електромереж до роботи у осінньо-зимовий період у ДНЗ призначались відповідальні за підготовку ДНЗ до роботи в осінньо-зимовий період, вживались необхідні заходи щодо безперебійного функціонування систем електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення згідно з нормативними вимогами. Складався «План заходів щодо підготовки закладу освіти до нового навчального року» із зазначенням переліку робіт, джерел фінансування та строків виконання.
При підготовці до нового навчального року силами батьків та співробітників ДНЗ у групах раннього віку зроблено косметичні ремонти майданчиків ( вихователь Данчак І.М.) з використанням сучасних будівельних матеріалів. Минулого навчального року для покращення розвивального, ігрового середовища та безпеки всіх учасників навчально-виховного процесу, придбано сучасні ігрові та дидактичні матеріали; поповнений м’який інвентар, господарчі товари, іграшки, дитячі меблі, які мають привабливий естетичний вигляд та створюють комфортний, доступний, безпечний життєвий простір перебування дітей у дошкільному закладі. Придбані сучасні дитячі меблі, іграшки відповідно до віку дітей й атрибути для проведення сюжетно-рольових ігор, маніпуляцій з піском та водою, пошуково-дослідницької діяльності, сенсорні та настільні ігри, музичні інструменти, спортивно-моторні іграшки, методичні посібники, дидактичний матеріал.
Утримання та влаштування будівлі та території закладу відповідає санітарним нормам устрою й утримання дитячих дошкільних закладів. Технічний стан будівлі задовільний.
Вихователям груп раннього та молодшого віку необхідно відновити та виготовити дидактичні матеріали для батьків з питань узгодження дій родини й педагогічних працівників, щодо зміцнення здоров'я дітей, покращення адаптації малят до умов садка.

УЗАГАЛЬНЕНІ ВИСНОВКИ РОБОТИ ДНЗ

Таким чином, аналіз роботи дошкільного закладу за минулий рік показав, що освітній процес здійснювався за пріоритетними напрямками згідно річного плану на протязі всього навчального року, так і його принципи, як актуальність, конкретність, об’єктивність, динамічність дотримуються. Висока якість дошкільної освіти свідчить про раціональну організацію режиму життя дітей, чергування навчальної з іншими видами розвивальної діяльності.

Але на сьогодні в дошкільному закладі є ще ряд невирішених проблем. Аналіз роботи дошкільного навчального закладу засвідчує, що поряд з успіхами в роботі є і недоліки, які необхідно вирішити в новому навчальному році. 

Немає коментарів:

Дописати коментар